torsdag 21 januari 2010

Vicarious

15 kommentarer:

  1. Hahaha vad har de där med Håkan att göra? :P

    SvaraRadera
  2. haha men du kommenterade en håkan rad på min blogg ju..hahahahha

    SvaraRadera
  3. hehe nej det är ju Fred Åkerström som gjort låten. tror du håkan kan skriva en sån text? =P

    SvaraRadera
  4. haha men håkan sjunger den! lyssna ;) men aja,,haha och vem fan är fred åkerstörm? ;O hahah

    SvaraRadera
  5. heheh jag har hört håkan sjunga den men Fred har ju skrivit låten så :P det är ingen Håkan låt^^ jag tänkte inte håkan när jag läste ditt blogg inlägg

    SvaraRadera
  6. haha jaha,jag vet inte vem fred är precis men..vad tänkte du på då?

    SvaraRadera
  7. jag tänkte på Torsk på Tallinn ^^ då spelas Fred Åkerströms version när dom åker buss ^^

    SvaraRadera
  8. hahah, jasså, Tallinn är inte det en båt?
    men snälla, kommentera min blogg istället, orkar inte gå in här varje gång och kolla om du har svarat :P he he

    SvaraRadera
  9. jätte nöjd tack! haha nä den filmen har jag verkligen inte sett, vad handlar den om?

    SvaraRadera
  10. HAHA fyfan vilken dålig film den verkade var, sorry.. hahaha, bara beskrivningen får mig att tappa intresset,och namnet, HAHA

    SvaraRadera
  11. haha ja det blir väl det ;P haha nämen, vi ser väl, någon dag kanske jag vill se den ;)

    SvaraRadera
  12. jomen visst! :D haha okej, det kanske är en sån film mna måste ha sett? som sällskapsresan! den filmen är dock as bra!

    SvaraRadera
  13. haha i vännes? :P kul ändå,haha är robert gustafsson med alltså? haha då kanske man ska se den ;) eller..haha. we'll see alltså.

    SvaraRadera
  14. jag vet as bra skärpa! ganska nöjd om jag får säga, för inköpet

    SvaraRadera